عنوان: خبر انتشار مجموعه «استفتائات» معظّم‌له- 1395/2/7
شرح:

بسمه تعالی

جلد اوّل از مجموعه «استفتائات» مرجع عاليقدر حضرت آيت‌الله العظمي مظاهري«مدّظلّه‌العالي» با عنوان «رسالۀ استفتائات» منتشر شد. 

book - resaleh steftat - nahaie(1).jpgاین کتاب، حاوی بیش از 2700 پرسش‌ فقهی با پاسخ‌های آيت ‌‌الله‌ العظمي ‌‌مظاهري است که از بین ده‌ها هزار استفتاء واصله به دفتر‌ معظّم‌له انتخاب شده و پس از موضوع‌‌بندي، تلخيص و هماهنگ‌‌‌سازي عبارات، تنظيم و چاپ شده است.

به علّت گستردگی سؤالات، در مجلّد حاضر تنها به بخشی از موضوعات فقهی که به عبادات مشهورند، یعنی از بخش تقلید تا بخش امر به معروف و نهی از منکر، پرداخته شده و مسائل مربوط به معاملات و سایر موضوعات، در مجلّدات بعدی ارائه خواهد شد.

یادآور می‌شود استفتائات موضوعات نماز، روزه، حج، اعتکاف و وسواس، قبلاً به همراه احکام آن موضوعات و برخی از مباحث اخلاقی مرتبط، به صورت موضوعی و جداگانه چاپ شده و اکنون سؤالات مربوط به موضوع‌های یاد شده به صورت کامل‌تر و گسترده‌تر در این مجموعه ارائه می‌گردد.  

علاقه‌مندان مي‌توانند براي کسب اطلاعات بيشتر و تهیۀ این کتاب، با مؤسّسۀ فرهنگی مطالعاتی الزهراء«سلام‌الله‌علیها» به شماره تلفن 34493671 031 تماس حاصل نمايند./پایان خبر