عنوان: بیانات در پایان درس خارج فقه، در آستانۀ 22 بهمن
شرح:

مرجع عالیقدر حضرت آیت‌الله العظمی مظاهری«مدّظلّه‌العالی» در پایان درس خارج‌فقه، به مناسبت فرارسیدن دهۀ فجر و در آستانۀ یوم‌الله 22 بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را یکی از نعمت‌های بزرگ الهی برای ملّت ایران دانسته و خاطرنشان کردند: این نهضت مقدّس، از ابتدا تاکنون و در همۀ مقاطع، همواره مشمول الطاف کریمانۀ الهی و عنایات ویژۀ حضرت ولیّ‌عصر«ارواحنافداه» بوده است.

ایشان در این زمینه اظهار داشتند: پشتیبانی، حمایت و حضور گستردۀ مردم در موقعیّت‌های حسّاس، از نشانه‌های امداد الهی و آگاهی ملّت بزرگوار و سبب اسقرار و تداوم نظام مقدّس جمهوری اسلامی است.

آیت‌الله العظمی مظاهری  در ادامۀ بیانات خود با اشاره به معضلات معیشتی و مشکلات اقتصادی مردم، با تأکید بر ضرورت توجه هرچه بیشتر به مطالبات مردم و نیز حلّ مسائل و رفع کمبودها و نارسایی‌ها، تصریح کردند: مشکلات معیشتی و اجتماعی، هیچ‌گاه مردم غیور و باوفای ایران را از حضور در صحنه و پشتیبانی از نظام و میهن اسلامی، باز نداشته است و از این‌رو مسئولان و متصدّیان امور وظیفه دارند خالصانه در جهت بهبود وضعیّت کشور و حلّ مسائل مختلف مردم برنامه‌ریزی و اقدام جدّی بنمایند.

آیت‌الله العظمی مظاهری با اشاره به راهپیمایی روز 22 بهمن و تأثیر آن در ایجاد یأس در دل دشمنان و بدخواهان، خاطرنشان کردند: مردم فهیم و همیشه در صحنه، امسال نیز مثل سابق و حتی بهتر از گذشته، با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن، توطئه‌ها و نقشه‌های شوم استکبار جهانی، علیه اسلام و جمهوری اسلامی را خنثی خواهند ساخت. /پایان خبر