عنوان: پیام در پی جان‌باختن تعدادی از هموطنان در تشییع پیکر سردار شهید سلیمانی در کرمان و سقوط هواپیمای مسافربری در تهران
شرح:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحيمِ

«إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَيْهِ راجِعُونَ»

 

حادثۀ تلخ جان‌باختن جمعی از شرکت‌کنندگان عزیز در حماسۀ بزرگ تشییع سردار رشید و پر افتخار اسلام شهید سلیمانی در شهر شهیدپرور کرمان مایۀ تأسّف و تأثّر گردید. همچنین حادثۀ  سقوط هواپیمای مسافربری در تهران و جان باختن جمعی دیگر، بر تلخی حوادث غمبار این روزها افزود.

بی‌گمان تقارب این‌گونه حوادث و مصائب، به روشنی به همۀ ما هشدار می‌دهد که مرگ به همۀ ما از آنچه تصور می‌کنیم نزدیک‌تر است و از این‌رو باید هرچه بیشتر در اندیشۀ این پدیدۀ مهم و زمینه‌سازی برای زندگی پس از آن باشیم.

ضمن عرض تسلیت به ملّت ایران خصوصاً بازماندگان و خانواده‌های داغدار این حوادث اندوهناک و به‌ویژه مردم عزیز و شهید‌پرور کرمان از خداوند رحمان و رحیم، متضرّعانه مسألت می‌کنیم که این مصائب را مایۀ هشیاری بیش از پیش همۀ ما قرار دهد و همۀ جان‌باختگان و درگذشتگان در این حوادث تأثرانگیز  را با رحمت و مغفرت و کرامت ویژۀ خود مورد لطف و عنایت ابدی قرار داده و به همۀ خانواده‌ها و وابستگان مصیبت‌زدۀ آنان صبر جمیل و اجر جزیل و سعادت دنیوی و اخروی مرحمت فرموده و مجروحان و آسیب‌دیدگان این حوادث را شفا و سلامت کامل عنایت فرماید.

 

حسین‌المظاهری

12 / جمادی‌الأولی/ 1441

18 / دی‌ماه / 1398