عنوان: دیدار حجة‌الاسلام والمسلمین سید علی موسوی اردبیلی - 5/12/1395
شرح:

حجة‌الاسلام والمسلمین سید علی موسوی اردبیلی فرزند مرجع فقید حضرت آیة‌الله العظمی موسوی اردبیلی«قدّس‌سرّه» صبح امروز با مرجع عالیقدر حضرت آیة‌الله العظمی مظاهری دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که جمعی از اعضای دفتر مرحوم آیة‌الله العظمی موسوی اردبیلی نیز حضور داشتند، آیة‌الله العظمی مظاهری طی سخنانی با تجلیل و تکریم یاد مرحوم آیة‌الله العظمی اردبیلی، ایشان را شخصیّتی جامع و یکی از افتخارات حوزۀ علمیّه برشمرده و با یادآوری حضور مستمرّ و مدید ایشان در مجلس درس مرحوم آیة‌الله العظمی محقّق داماد«قدّس‌سرّه‌الشّریف» و علاقۀ ویژۀ آن استاد عظیم‌الشأن به آیة‌الله العظمی اردبیلی افزودند: علاوه بر جهات علمی، ابعاد اخلاقی و اجتماعی و سیاسی ایشان نیز، ممتاز و قابل توجّه بود.

حضرت آیة‌الله العظمی مظاهری با تقدیر از شخصیّت حجة‌الاسلام والمسلمین سید علی موسوی اردبیلی، از ایشان به خاطر تلاش‌هایی که در خدمت به والد فقیدشان و ادارۀ امور مربوط به آن مرحوم داشته‌اند تشکّر کرده و توصیه کردند که در نشر آثار علمی منتشر نشده از مرحوم آیة‌الله العظمی اردبیلی اهتمام و جدیّت ورزند.

در این دیدارحجة‌الاسلام والمسلمین سید علی موسوی اردبیلی نیز از پیام تسلیت و اظهار محبّت آیة‌الله العظمی مظاهری در فقدان مرحوم آیة‌الله العظمی موسوی اردبیلی، تشکّر و سپاس‌گزاری کرد./پایان خبر

 

گزارش تصویری

==================================

=====================

دیدار حجة‌الاسلام والمسلمین سید علی موسوی اردبیلی - 5/12/1395 

دیدار حجة‌الاسلام والمسلمین سید علی موسوی اردبیلی - 5/12/1395