عنوان: حضور ناشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی مظاهری در نمایشگاه کتاب تهران با هفده جلد کتاب جدید
شرح:

حضور ناشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی مظاهری در نمایشگاه کتاب تهران با هفده جلد کتاب  جدیدمؤسّسۀ فرهنگی مطالعاتی الزّهرا& با ارائۀ هفده مجلّد از تولیدات جدید در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران شرکت می‌کند.

این منشورات که سیزده مجلّد آن از تألیفات مرجع عاليقدر حضرت آیت‌الله العظمي مظاهري«مدّظلّه‌العالي» است، عبارتند از:

 

4-1) عوائد القواعد الفقهیّه: این کتاب در چهار جلد منتشر شده و دربردارندۀ تقریرات دروس خارج  قواعد فقهیّۀ آیت‌الله العظمي مظاهري می‌باشد که توسط یکی از شاگردان ایشان حجت‌الاسلام و المسلمین مجید هادی زاده تنظیم و تدوین گردیده است.

6-5) الثقات الاخیار من رواة الاخبار: اين کتاب که «موسوعۀ رجاليون ثقه» مي‌باشد، حاوی مبانی رجاليِ آیت‌الله العظمي مظاهري و نیز «اسماء، کنيه و القاب» رجاليون ثقه است. این کتاب با ویرایش و اصلاحات جدید، در دو جلد منتشر شده است.

7) سیروسلوک؛ تخلیه(پیراستن): در این کتاب، منزل چهارم از منازل هفتگانۀ سیروسلوک تبیین شده و در آن به تشریح ریشه‌ها و عوامل پدید آورندۀ خصلت‌های ناپسند، راهکارهای عملی و کاربردیِ تخلیۀ نفس از صفات رذیله تبیین شده است.

11-8) معرفت نفس: شامل مجلّدات چهارم، پنجم، ششم و هفتم معرفت نفس است که مباحثی همچون «جبر و تفویض و اختیار»، «قضا و قدر»، «شخصیّت‌شناسی انسان»، «تأثیر اعمال در زندگی و هویت انسان»، «سیر انسان در جهان پس از مرگ» و «ارتباطات انسان در نظامِ هستی» را در بر می‌گیرد.

12) گزیدۀ دانش اخلاق اسلامی: مختصر و خوانشی گزینشی از کتاب «دراسات فی الاخلاق» است.

13) کتاب «Eslamic Ethics»: برگردان انگلیسی کتاب «گزیدۀ دانش اخلاق اسلامی» است که به‌وسیله آقایان ارزانی، رضایی و مولوی ترجمه گردیده است.

14) پیام‌های رحمت و معرفت: در این کتاب به بازخوانی و موضوع‌بندی پیام‌های آیت‌الله العظمي مظاهري از سال 1385 تا سال 1395 پرداخته شده است که توسط حجج اسلام آقایان حبیب رضا ارزانی و محمد ارزانی تدوین گردیده است.

17-15) مرزبان اخلاق: مجموعه سه جلدی ارج نامه آیت‌الله العظمي مظاهري است که مستمل بر 67 مقاله و رساله اهدایی به کنگره نکوداشت معظّم‌له می‌باشد.

علاقه‌مندان مي‌توانند براي تهیۀ آثار مزبور و بالغ بر 75 مجلّد از دیگر آثار و تألیفات حضرت آيت‌الله العظمي مظاهري، به غرفۀ مؤسسۀ فرهنگی مطالعاتی الزّهرا& در سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران، واقع در شبستان مصلّای امام خمینی«قدّس‌سرّه» راهرو 27، غرفۀ 32 مراجعه نمایند.