عنوان: پیام به مناسبت رحلت عالم مجاهد و خدوم آیت‌الله آقای حاج سید کمال فقیه ایمانی«رضوان‌الله‌تعالی‌علیه»
شرح:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحيمِ

«إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَيْهِ راجِعُونَ»

پیام به مناسبت رحلت عالم مجاهد و خدوم آیت‌الله آقای حاج سید کمال فقیه ایمانی«رضوان‌الله‌تعالی‌علیه»رحلت عالم مجاهد و خدوم مرحوم آیت‌الله آقای حاج سید کمال فقیه ایمانی«رضوان‌الله‌تعالی‌علیه» موجب تأسّف و تأثّر فراوان گردید.

این عالم جلیل‌القدر، عمر مبارک و شریف خویش را یکسره در خدمت به اسلام و مسلمین و حوزه‌های علمیّه و ترویج و تحکیم معارف والای قرآن کریم و عترت طاهره«علیهم‌السّلام» مصروف ساخته و کارنامه‌ای پربار و سرشار از برکات درخشان دینی، فرهنگی و اجتماعی از خود به یادگار نهادند.

تأسیس مراکز متعدّد حوزوی و مذهبی و مساجد و کتابخانه‌ها و بیمارستان‌ها و مؤسّسات خیریه و نظایر اینها و همچنین نقش برجستۀ این عالم بزرگوار در حوزۀ علمیّۀ اصفهان و تربیت جمع کثیری از طلّاب و روحانیّون و نیز در جریان مبارزات و امور مربوط به انقلاب اسلامی و نهضت امام راحل عظیم‌الشّأن«قدس‌سرّه‌الشّریف»، جلوه‌هایی روشن از این کارنامۀ ماندگار است که امید است اینک در آستان واسعۀ پروردگار متعال مورد عنایت ویژه و قبول الهی واقع گردیده باشد.

با عرض تسلیت به بیت محترم این عالم جلیل خصوصاً به همسر مکرّمه و آقازادگان و فرزندان گرامی و سایر بازماندگان و شاگردان و ارادتمندان ایشان و به حوزۀ علمیّه و عموم مردم بزرگوار اصفهان، از خداوند سبحان علوّ درجات این عالم فقید و حشر و نشر ایشان با اجداد طاهرینشان«صلوات‌الله‌علیهم‌اجمعین» و همچنین صبر و اجر و سلامت و سعادت خاندان مصاب را مسألت می‌کنم و امیدوارم خدمات بزرگ دینی و حوزوی و اجتماعی ایشان همچنان با لطف پروردگار متعال به نحو احسن،  استمرار یابد. ان‌شاءالله‌تعالی.

والسّلام علیه و علی جمیع عبادالله‌الصالحین و رحمة‌الله و برکاته.

 

حسین‌المظاهری

12 / محرم‌الحرام / 1443

30 / مرداد / 1400