عنوان: دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی
شرح:

دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتیحجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی، صبح امروز با مرجع عالیقدر حضرت آیت‌الله العظمی مظاهری«مدّظلّه» دیدار و گفتگو کردند.

حضرت آیت‌الله العظمی مظاهری در این دیدار با تجلیل از فعالیّت‌ها و تلاش‌های مستمرّ حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی در عرصۀ ترویج و تعلیم قرآن کریم، این خدمات را مایۀ افتخار حوزه‌های علمیّه دانسته و تأکید کردند: نیاز جامعۀ اسلامی خصوصاً حوزه‌های علمیّه به قرآن و تعالیم این کتاب مقدّس، مسئولیّت همۀ ما را در جدّیّت و تلاش مضاعف در این عرصه، سنگین‌تر می‌سازد.

حضرت آیت‌الله العظمی مظاهری از حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی به عنوان شخصیّتی که عمر پر برکت خود را در خدمت به قرآن و ترویج معارف قرآن در جامعۀ اسلامی مصروف داشته، نام برده و سلامت و تأیید و توفیق روزافزون ایشان را از خداوند تعالی مسألت کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی نیز در این دیدار طیّ سخنانی با اشاره به برخی از فعالیّت‌های انجام شده در عرصۀ قرآن، ضرورتِ تأکیدِ مراجع عظام تقلید بر تعمیق و گسترش فعالیت‌های قرآنی فضلاء و اساتید حوزه‌های علمیّه را خاطرنشان کرده و از اظهار لطف آیت‌الله العظمی مظاهری تشکر کردند.

 

گزارش تصویری

====================================

==========================

دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی 

دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی

دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی