عنوان: پيام معظّم‌له در دعوت براي شرکت يکپارچه در راهپيمايي 22 بهمن
شرح:

پيام مرجع عاليقدر

حضرت آيت‌الله العظمي مظاهري«مدظلّه‌العالي»

در دعوت از ملّت عظيم‌الشّأن ايران براي شرکت يکپارچه در راهپيمايي 22 بهمن

 

بسم‌الله الرّحمن الرّحيم

22 بهمن يوم‌الله بزرگ ملّت عظيم‌الشّأن ايران و روز افول و سرنگوني استبداد و خودکامگي و روز طلوع آفتاب فتح و پيروزي انقلاب شکوهمند اسلامي است و تجليل از اين روز سرنوشت‌ساز، تعظيم شعائر الهي و مسئوليّتي ديني و ملّي است. راهپيمايي 22 بهمن تجديد ميثاق با شهيدان به خون خفته و امام عزيز شهيدان است که به همۀ ما درس غيرت و عزّت و آزادگي و وظيفه‌شناسي آموختند.

هدف از راهپيمايي اين روز بزرگ تجديد عهد و تأکيد بر اصول و مباني ارزشي اين انقلاب بزرگ يعني استقلال، آزادي و جمهوري اسلامي است. فراموش نکنيم که انقلاب اسلامي مردم ايران، انقلاب شکل گرفته بر محور قرآن و نهج‌البلاغه بود، انقلاب «وَ اعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَميعاً وَ لا تَفَرَّقُوا»، انقلاب اتّحاد و انسجام و وحدت کلمه و پرهيز از اختلاف و تفرقه و تنازع، انقلاب مسئوليّت شناسي و عمل به وظيفۀ اسلامي و انساني، انقلاب ظلم ستيزي و عدالت، و در يک کلام اين انقلاب، انقلاب اخلاق و تهذيب و تربيت بود و هدف اين انقلاب، التزام به ارزش‌هاي اخلاقي و اصول انساني بوده و خواهد بود.

بي‌شک امسال نيز ملّت مجاهد و غيرت‌مند ايران اسلامي در حالي‌که انعکاس صداي رساي ظلم‌ستيزي، آزادي‌خواهي و اسلام‌گرايي انقلاب خود را در برخي از کشورهاي اسلامي همانند مصر و تونس، به خوبي مي‌شنوند، با شرکت يکپارچه و منسجم و آگاهانۀ خود در راهپيمايي اين روز تاريخ‌ساز بر ارزش‌هاي والاي اين انقلاب شکوهمند که همان اصول اسلام و برگرفته از قرآن و عترت است، تأکيد خواهند ورزيد و دشمنان و بدخواهان انقلاب و نظام جمهوري اسلامي را مأيوس و نااميد خواهند ساخت.

اميد است خداوند تعالي همگان به ويژه مسئولان نظام اسلامي را قدردان اين مردم آگاه و با ايمان قرار دهد و به آنان توفيق وظيفه‌شناسي و عمل به وظيفۀ خدمت بي‌منّت به اين مردم مجاهد و ايثارگر و نيز پرهيز از اختلاف و تنازع و توجّه به مصالح عاليۀ اسلام و نظام اسلامي عنايت فرمايد و اين انقلاب اسلامي و مردمي را به انقلاب الهي و جهاني سرور عالميان و موعود نجات دهندۀ انسان حضرت بقية‌الله اعظم«ارواحنا و ارواح العالمين لتراب مقدمه الفداء» متّصل فرمايد. «انّه‌وليّ‌النّعم»

 

والسلام‌علي‌جميع‌عبادالله‌الصّالحين

حسين المظاهري

20/بهمن/1389

5/ ربيع‌الأول/1432