جستجو :
اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَن صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً وَ ناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً
امروز: ۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند


 
  • پیام به نوزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان
  • پیام در پى ارتحال عالم جليل القدر مرحوم آيت‌الله امامى كاشانى«قدّس‌سرّه»
  • پیام در آستانۀ برگزاری ششمین دورۀ انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دورۀ انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • شرکت در ششمین دورۀ انتخابات مجلس خبرگان و دوازدهمین دورۀ انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • پیام در پی ارتحال عالم‌جلیل‌القدر آیت‌اللّه آقای حاج سید محمّد موسوی بجنوردی «رضوان‌اللّه‌علیه»
  • پیام تسلیت در پی درگذشت آيت‌الله آقاى حاج شيخ عبدالقائم شوشترى«رضوان‌الله‌عليه»
  • پیام تسلیت در پی درگذشت مرحوم آيت‌الله نمازى«رضوان‌الله‌علیه»
  • پيام تسليت در پى حادثه تروريستى در شهر كرمان
  • اطّلاعیّه

  • -->

    دیدار آقای دکتر عبّاس رضایی، استاندار جدید اصفهان - 3/9/1397

    آقای دکتر عبّاس رضایی، استاندار جدید اصفهان - 3/9/1397آقای دکتر عبّاس رضایی، استاندار جدید اصفهان، با مرجع عالیقدر حضرت آیت‌الله العظمی مظاهری«مدّظلّه‌العالی» دیدار کرد.

    حضرت آیت‌الله العظمی مظاهری در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از انتخاب آقای دکتر رضایی به سمت استاندار اصفهان و آرزوی توفیق برای ایشان، برخی از مهمترین معضلات و مشکلات استان اصفهان را یادآور شده و خاطرنشان کردند: اگرچه مسائل استان اصفهان و مطالبات حقیقی مردم بزرگوار و عزیز این استان فراوان است، امّا اساسی‌ترین و فوری‌ترین مسألۀ استان، موضوع آب است که به رغم تلاش‌های گذشته، متأسفانه هنوز حل نشده است.

    ایشان در این زمینه افزودند: مهم‌ترین انتظار مردم از شما به عنوان استاندار اصفهان و سایر مسئولان، توجّه خاص و چاره‌اندیشی و اقدام عاجل برای مسألۀ آب است.

     حضرت آیت‌الله العظمی مظاهری در ادامۀ بیانات خود با تأکید بر اینکه در شرایط حسّاس کنونی، توقّعات و مطالبات مردم در زمینه‌های مختلف خصوصاً حلّ مسألۀ اشتغال و سامان‌یافتن مسائل نظام اداری کشور، فراوان و پرشمار است، اظهار داشتند: حلّ همۀ این مشکلات به صورت دفعی و با امکانات و شرایط کنونی، ممکن نیست ولی با توجّه و درک درست مسائل و نیز با برنامه‌ریزی و جهت‌گیری‌های صحیح و تمرکز بر خدمت به مردم و همچنین با حفظ و رعایت همدلی و اتّحاد می‌توان به تدریج بر مشکلات فائق آمد.

    حضرت آیت‌الله العظمی مظاهری در این زمینه با تأکید بر اینکه اتّحاد و یکدلی و یکپارچگی میان مسئولان و مردم، رمز پیروزی است، اظهار داشتند: نگاه ملّی و فراجناحی به همۀ مسائل و مشکلات و استفاده از همۀ ظرفیت‌ها و توان‌های موجود، عوامل مهمّی است که برای حفظ اتّحاد و پیشبرد اهداف عالی کشور و استان، لازم و اجتناب‌ناپذیر است.

    حضرت آیت‌الله العظمی مظاهری، توکّل به خداوند متعال و توسّل به اهل‌بیت«علیهم‌السّلام» را عامل موفقیّت در همۀ میدان‌ها و موجب حلّ معضلات دانسته و افزودند: در شرایط حاضر، حلّ مشکلات کشور بدون توجّهات معنوی ممکن نیست. از این‌رو به همۀ مسئولان توصیه می‌شود که با تقویت ارتباط خود با خداوند متعال و نیز اهل‌بیت«علیهم‌السّلام»، لطف پروردگار و عنایت حضرت ولیّ‌عصر«ارواحنافداه» را جلب کنند تا تلاش‌های آنان برای انجام وظیفه، مؤثّر و پرثمر واقع شود.

    در این دیدار آقای دکتر رضایی استاندار اصفهان با اظهار تشکّر وافر از حمایت‌های همیشگی حضرت آیت‌الله العظمی مظاهری، توصیه‌ها و راهنمایی‌های ایشان در مسائل مختلف را بسیار سودمند دانسته و جهت‌گیری اصلی در برنامه‌های خود را خدمت‌رسانی به مردم و توجّه به مشکلات اساسی استان و مطالبات مردم به ویژه مسألۀ آب و تقویت، اصلاح و رسیدگی به نظام اداری استان، عنوان کرد./پایان خبر

     

    گزارش تصویری

    =================================

    =======================

    آقای دکتر عبّاس رضایی، استاندار جدید اصفهان - 3/9/1397 

    آقای دکتر عبّاس رضایی، استاندار جدید اصفهان - 3/9/1397

    آرشيوچاپ
    احکام
    اخلاق
    اعتقادات
    اسرار حج
    مناسک حج
    صوت
    فيلم
    عکس

    هر گونه استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد.
    دفتر مرجع عاليقدر حضرت آية الله العظمى مظاهری «مدّظلّه‌العالی»
    آدرس دفتر اصفهان: خيابان عبد الرزاق – کوی شهيد بنی لوحی - کد پستی : 99581 - 81486
    تلفن : 34494691 -031          نمابر: 34494695 -031
    آدرس دفتر قم :خیابان شهدا(صفائیه)- کوی ممتاز- کوچۀ شماره 1(لسانی)- انتهای بن‌بست- پلاک 41
    تلفن 37743595-025 کدپستی 3715617365