جستجو :
اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَن صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً وَ ناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً
امروز: ۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت


 
  • میزان زکات فطره و کفّاره در سال ۱۴۰۳
  • پیام در پی شهادت سردار مجاهد، سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی
  • پیام به نوزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان
  • پیام در پى ارتحال عالم جليل القدر مرحوم آيت‌الله امامى كاشانى«قدّس‌سرّه»
  • پیام در آستانۀ برگزاری ششمین دورۀ انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دورۀ انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • شرکت در ششمین دورۀ انتخابات مجلس خبرگان و دوازدهمین دورۀ انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • پیام در پی ارتحال عالم‌جلیل‌القدر آیت‌اللّه آقای حاج سید محمّد موسوی بجنوردی «رضوان‌اللّه‌علیه»
  • پیام تسلیت در پی درگذشت آيت‌الله آقاى حاج شيخ عبدالقائم شوشترى«رضوان‌الله‌عليه»
  • پیام تسلیت در پی درگذشت مرحوم آيت‌الله نمازى«رضوان‌الله‌علیه»

  • -->

    دیدار فرماندۀ نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، با معظّم‌له

    سردار احمدی مقدّم فرماندۀ نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، با مرجع عالیقدر حضرت آیت‌الله العظمی مظاهری«مدظلّه‌العالی» دیدار کرد.

    حضرت آیت‌الله العظمی مظاهری در این دیدار که به منظور معارفۀ فرماندۀ جدید نیروی انتظامی منطقۀ اصفهان برگزار گردید، ضمن قدردانی از خدمات نیروی انتظامی، بر ضرورت شناخت وظیفه و انجام صحیح وظیفه در همۀ ارگان‌ها و نهادهای نظام مقدّس جمهوری اسلامی ایران تأکید و تصریح کردند:

    یکی از سؤالات اساسی ملائکۀ الهی در عالم برزخ و شب اول قبر از همۀ بندگان، میزان و نحوۀ عمل آنان به وظیفه و مسئولیّت‌هاست و هرکس قادر به پاسخ‌گویی به این سؤال نباشد، مؤاخذه شدیدی در انتظار او خواهد بود.

    ایشان در این زمینه افزودند: در عالم قبر و روز رستاخیز، تعارف، ریا، تظاهر، حیله و نیرنگ راه ندارد و پاداش و عقاب بندگان براساس میزان حقیقی شناخت وظیفه و عمل آنان به وظیفه سنجیده می‌شود.

    حضرت آیت‌الله العظمی مظاهری در ادامۀ بیانات خود با ابراز نگرانی شدید از شیوع بیش از حدّ مفاسد اخلاقی، مفاسد اقتصادی و مفاسد اداری، گسترش چنین مفاسدی را برای اساس جامعۀ اسلامی، بسیار خطرناک توصیف کرده و افزودند: متأسّفانه امروزه وضعیّت اخلاقی و اقتصادی و اداری در کشور ما شایستۀ این ملّت و نظام مقدّس جمهوری اسلامی نیست و این، موجب نگرانی همۀ دلسوزان شده است و ما هم پاسخ قانع‌کننده‌ای برای مردم نداریم. امّا این وضعیّت نباید سبب دلسردی و ناامیدی شود که خطرات و خسارت‌های بزرگ‌تری در پی خواهد داشت.

    ایشان در این زمینه اضافه کردند: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، توطئه‌ها و دسیسه‌های فراوانی سدّ راه پیشرفت جمهوری اسلامی ایران بوده و در مواضع بسیاری نظير جنگ تحميلي، احساس خطر شده است، ولی لطف خداوند متعال و عنایت حضرت ولیّ‌عصر«اروحنافداه» و توجّه و حمایت مردم، همواره پشتیبان این نظام بوده و پس از این نیز انشاءالله ادامه خواهد داشت و از این جهت شکست جمهوری اسلامی ایران که آرزوی قدرت‌های زورگو است، یک خیال باطل است.

    حضرت آیت‌الله العظمی مظاهری در بخش دیگری از بیانات خود، اقدامات نیروی انتظامی برای مبارزه با مفاسد اجتماعی و اخلاقی را مثبت ارزیابی کرده و با اشاره به برخی از موانع و کارشکنی‌هایی که در مقابل اقدامات مثبت این نیرو می‌شود، اظهار داشتند:

    قوای مجریّه، مقنّنه و قضائیّه و به ویژه رسانه‌هاي گروهي، خصوصاً صدا و سيما نیز در این جهت مسئولیّت‌های سنگین و خطیری بر عهده دارند و باید در جهت برخورد و رفع مفاسد اخلاقی و فرهنگی، نیروی انتظامی را همراهی و یاری کنند و دست کم در مقابل مبارزه با مفاسد، کارشکنی و مانع‌تراشی نکنند.

    در ابتدی این دیدار سردار احمدی مقدّم طی سخنانی با تشکّر از راهنمایی‌ها و حمایت‌های مراجع تقلید، گزارشی از برنامه‌ها و اقدامات نیروی انتظامی در مقابله با مفاسد گوناگون به ویژه مفاسد اخلاقی و اجتماعی را ارائه کرد./پايان خبر


    a1.jpg

    a1.jpg

    a1.jpg

    احکام
    اخلاق
    اعتقادات
    اسرار حج
    مناسک حج
    صوت
    فيلم
    عکس

    هر گونه استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد.
    دفتر مرجع عاليقدر حضرت آية الله العظمى مظاهری «مدّظلّه‌العالی»
    آدرس دفتر اصفهان: خيابان عبد الرزاق – کوی شهيد بنی لوحی - کد پستی : 99581 - 81486
    تلفن : 34494691 -031          نمابر: 34494695 -031
    آدرس دفتر قم :خیابان شهدا(صفائیه)- کوی ممتاز- کوچۀ شماره 1(لسانی)- انتهای بن‌بست- پلاک 41
    تلفن 37743595-025 کدپستی 3715617365